Cílem společnosti je spokojený zákazník,kterému společnost poskytuje služby takovým způsobem, aby byly optimálně uspokojeny jeho potřeby a požadavky na spolehlivost, bezpečnost služby, kvalitu, ceny a v neposlední řadě na minimální dopady na životní prostředí. Tyto požadavky bude společnost naplňovat s maximálním využitím znalostí a zkušeností svých pracovníků, zákazníků a dodavatelů a s využíváním nových poznatků vědy a techniky.
Politika kvality
Dosahovat stabilní kvality svých výrobků, současně se zlepšováním celkové výkonnosti společnosti.
Plnit současné i budoucí požadavky, potřeby a očekávání zákazníků - konečných uživatelů a zainteresovaných stran a tím přispívat k udržování okruhu
stálých i nových zákazníků.
- Zvyšovat kvalifikaci, kompetence a zainteresovanost pracovníků společnosti pro zabezpečení shody, spolehlivosti, bezpečnosti a kvality výrobků.
- Vytvořit a udržovat efektivní a účinný systém managementu kvality tak, aby plnil požadavky na něj kladené. Přijímat a vyhodnocovat konkrétní cíle kvality jednotlivých útvarů společnosti pro zlepšování systému kvality a kvality výrobků.
- Zlepšovat obchodní vztahy a zapojit obchodní partnery společnosti do procesu neustálého zlepšování kvality systému managementu.
Závazek vedení společnosti
Vedení společnosti se zavazuje k zavedení a udržování efektivního systému řízení kvality, k zajišťování přiměřených zdrojů a zabezpečení trvalého zlepšování.
Naší nabídkou se budeme snažit být vždy o krok před zákazníkem. Uspokojovat ho budeme svou flexibilitou a spolehlivostí.